Friday, June 18, 2010

first time experience .

Haha . Yaa . Medical check up experience .

For the first time aku melepak di hospital begitu lama . Yeah . Macam tak tahu aku sangat lah tak berapa nak suka dgn bau hospital/ubat . Then terpaksa lepak sana macam aku tengah lepak mall pulak .Du-uh . Dah la dengan tu , aku buat sorang2 pulak tu . Hebat tak ? haha . Terkontang kanting aku sekejap . Dah la buat dekat Hospital Machang , Kelantan . So , lagi la mcm blur habis . Tak penah2 aku jejak masuk even belakang rumah aku je . Dengan proses menunggu nye yang sangat lame . Pfftt . Agak letih menunggu je kat situ . && for sure , X-ray ! The most sucks part . Haih . Kalau doc xray tuh perempuan boleh bla . Ini Doc yang berjantina lelaki masih muda dan agak kacak* laa . haha . (*selingan je) . Kau orang paham2 la if xray cmne kan . Mmg rasa muka tebal 10inci dah time tu . Kalau muka aku boleh cabut , da lama aku cabut simpan dalam poket kejap . Heh ! Ya ya . Aku jugak nak mengumumkan kenaikan berat and ketinggian aku . Oh yeahh . Haha . Ingat senang nak naik berat ni ? Penat aku bertungkus lumus . Even hanya sebanyak 1.3kg , jadi la tuh . And tinggi pun , hehe . 154 ! Ok la kan . Janji bertambah dari dulu . Hek hek :)

2 comments:

  1. nsb ak nurse pompuan . ta lr malu sgt . weyh sumpa malu gle . haha

    ReplyDelete
  2. haha . ceh . ko pompuan . ak doc lak kot .
    mude lak uh . myb br lps grad kot .

    ReplyDelete