Thursday, October 28, 2010

e x a m

Hari ni Khamis , esok Jumaat . Kan ?
Kenapa ? Entah . Saja tanya .
Ohh . Hari ni final measurement . Killer part .
Aku hampir terbunuh . Shit . Not exceeding 1.00 tuh pun tak perasan ?
Bongok . Kan ? Benci .
Konon nak taregt A- untuk Measurement .
Dah mcm ni . B- pun entah dapat tak .
Rase macam nak tikam diri gune straw je .
Haish . Menyesal tak guna dah kan . Ahh . Tak suke .
Esok BEL . Aku online , online online .
Nanti careless lagi esok baru nak gebang gebang menyesal .
Carrymark dah la tak berapa mantap .
Nasib ada attendance lagi 10m . Ok lah jugak .
Esei tolong jangan keluar soalan bagi aku pusing .
Bagi senang senang dah la .
Nak skor ni .
Haih . Alamatnye punah lah harapan Dekan aku .
Hopefully paper 2 Measurement nnt tak kantoi .
Berharap gila . Sebab masih berharap 3.5 ++ untuk sem ni .
Teringin nak rasa ada kat atas . Asyik bawah je .
Tak best . Mudah mudahan . Boleh kot . Insya Allah .

No comments:

Post a Comment