Tuesday, November 16, 2010

Efff Onee ,

Semalam , spent a few hours lepak dekat National F1 2010 . Saje . Mengimbau zaman2 menjadi peserta dulu . Tapi , sekarang dah lain . Lain sangat . Theres no any regional final stage . Terus lompat National . Cara nak terpilih ? Hantar video presentation . Bak kata dorang , F1 takde duit dah . 2 tahun dah takde regional . National tu pun buat dekat Stadium Titiwangsa je . Dulu dulu buat dekat mall . So , lebih menjadi tumpuan . Orang ramai kan dekat sana . Dekat stadium ? Sape yang tau , tau lah . Memang agak lengang la . Ada 29 team, and almost semua-macam-boleh-blah-punya-team la jugak . Sekarang pun da macam2 award baru ada . Siap ada Best OneMalaysia Team lagii . Haha . Aku jumpa la ada team yang memang 1Malaysia . Nak rebut award tu mungkin . Tapi , dorang punya budget makan best oh. Lunch KFC ,minum petang Pizza . Sangat best dan jealous . Zaman dulu dulu makan nasik bungkus lauk ayam tak berapa cukup rase je .  Then , theres one team buat fastest car , below 1sec . Tapi tak ingat berapa masa nye . Dah kira jadi record Malaysia terbaru sekarang . Tapi time second round racing kalah . Mungkin dah rasa selesa dgn apa yangdorang buat time first round .  Tak tahu la team apa menang . Aku pergi semalam je . Hari ni hari last , penentu semuanya . Itu je la perkembangan F1 skrang yang aku tahu . Toodles :)


Oh . Yaa . Something weird happened to me yesterday . Aku snap a few pictures la kan kat sana. Snap gamba Hakam , trek apa semua . But all those picture yang aku snap dekat sana takde dalam memory phone . Hilang doh . Misteri gilaaa . Haih . Aku habis pikir da mane pergi gamba tuh . Kalau setakat 1 gambar takde maybe la aku terdelete , tak save or whatever . Tapi ni semua about 5,6 pictures kot ( tak la byk sgt) takde . Hilang . Mane pergi ehh ? Pening2 --'

No comments:

Post a Comment