Wednesday, November 24, 2010

Pasai pa haa ?

Aku dh habih pikiaq dh ni .
Aku tak taw pasai pa SEGIi kolej
duk minat sgt kat aku ni .
Hari hari duk hantaq surat kat aku .
Dok bazir ketas je .
Dah aku habaq tak maw p , tak maw laa .
Ketegaq sunggoh .
Aku taw la result ak tak baguih .
SPM haktuih jaa.
Tapi toksah sampai dok hantaq 3 surat dlm shari .

Hang tengok . Ak tak tipu aih . 3 skali gus .
Semua nama aku tuh . Tak edit lansung . Tobat !

Dok tgila kat aku sgt pasai pa tk taw la .
Aku dah sambung blajaq laa .
Aku nak jd QS nuh.
Bukan kejadah Peg Perubatan la ,
Peg Kesihatan Persekitaran laa ,
Jururawat pun ak tak maw la .
Doh le mahaii .
Tak maw aku .
Jangan dok bazir ketas dah bg surat kat aku .
Hang pi buat bungkuih nasik lemak tuh lagi baguih .





Hambek . Tah bahase utara mn aku pakai tk taw la .
Mampuih .

No comments:

Post a Comment