Monday, December 6, 2010

EDIT FOTO CONTEST :)


Okayy . Masuk contest lagi . Korang jangan muak pulak . Bukak2 je , 3,4 post lately semua masuk contest . Hihi . Aku bukan ape . Tak pernah masuk . Ni alang2 aku tgh kena sawan bosan , so aku join semua contest yang aku jumpa . Tak salah kan . Mintak2 la ade sangkut 1 menang . Kalau semua tak menang memang sadis aku T_____T

Btw , ini gamba yang aku nak pertaruh kan . Gamba ni edit lama dah . Tapi sebab aku masih ade gamba before edit dan selepas edit so aku gune lah gamba ni . Edit pakai photoshop . Harap2 Cik Qaseh sukee . Boleh menang topup banyak banyak  . HEE :D












BEFORE :


 AFTER :)



Follow dah , buat entri pun dah . Setel ! :)
*Yang nak join boleh klik banner CONTEST ye~

DUE DATE : 31 DEC
Ramai ramai join .
Support Cik Qaseh first time buat contest :)

2 comments:

  1. salam singgah dear...woahh fulamak perbezaan yg ketara...hehe cantek ! thanx join ye dear anis n gud luck !

    ReplyDelete
  2. Hihi .
    Tenkiuuu ,
    Okayy . Mintak2 laa gmba ni mmberi kemenangan .
    Huhu :)

    ReplyDelete