Wednesday, December 22, 2010

Hello . Apa Khabar ?

Sehat ?
Aku takkk . 
Demam Panas derrr ,
Lama tak update kan ?
Nak cerita banyak .
Tapi ,
M to the A to the L A S 
n tak ada mood . 
Online pun jarang jarang ,
Sejak laptop aku rosak .
Even aku just guna HP mini percuma 
Tapi tu lah laptop sendiri aku yang pertama 
Sayang tau tak ? 
Aku tak ada lah pakai Sony Vaio atau 
Mac Bookair mcm korang --
So , bila dah rosak jadi mcm mood 
blogging dan facebooking hilang 
Sebab perkakas aku semua kat dalam tuhhh
Sedihhhh nyaaaa ~
Bila nak repair nihhh
Hmm :|
Handphone pun rosak .
Tp kurang sedih 
Sebab ada orang bagi aku pakai 
handphone lagi bagus dgn percuma
Even 2ndhand punya 
Tapi stil lagi bagus dr handphone first 
hand aku yg rosak tu
Muahaha .
Thanks A lot :)
Banyak sebenarnya benda aku nak kongsi
Tapi aku shortlist sudah .
Nnt aku tulis banyak2 hangpa meluat 
Kang habihh muntah mcm org morning sick pulak.
Susahh nnt .


- Parents dah balik ke Tanah Air . Sukaaaa ♥
- Penjaga dah takde kat ruma , mula menjadi anak dara yang rajin kembali
- Narnia best dohhh . Rugi tak 3D :)
- Dpt guna Cybershot C702 . Best . TQ :D
- Nak repair netbook dan printer ; Sem 2 nak start dahh ~
- Dapat kolej . Yay ! :)  A1229 . Aras atas sekali , tingkat 3 .
 Roomate same last sem . Suka :)
- Lagi ape yeee ,
Haa.
- Finally , aku menang 1 lucky draww . HEE 


- Tak ada mood masuk contest dah . Tak tau kenapa .
- Currently sibuk dengan persiapan Majlis Pertunangn my first big bro , Halifi .
*Majlis Ahad ni , hantaran belum perfect siap --'*


Rasanya tu je kot ?

Nanti lah update lagi .
Takdak mood dan ideaaaaa .
Sehingga berjumpa lagiiii :)


No comments:

Post a Comment