Sunday, January 16, 2011

Berbagai gabai teori .



Korangggg ,
Tau ke pasal yang binatang byk byk mati tuh ?
Tiba tiba post pasal binatang
Yang padahal aku zero bab nate nate nih . 
Sungguh ,
Bukan Animal's Lover 

Tapiii ..
Apa yang aku baca dlm Jurnal Kosmo! hari ni 
Macam menarik perhatian aku .

Mak aku cakap dah lama dah jadi
Means , da msk dlm konteks 'bulan'
Bukan baru semalam or pagi tadi 

Yang baru tau pagi tadi nye adalah aku 
Ada Kosmo?
Bukak page 12 .

Dalam Kosmo ckp Teori Serangan UFO?
Wujud ke ?
Bab UFO UFO ni tak tau pun kesahihan nye 
Tapi apa yang terlintas kat otak aku la kan

Petanda Kiamat .

Yelaaa ,
Tak pelik ke ? 
Baribu ribu , beratus ratus binatang mati .
Yang dalam artikel kosmo harini pasal burung



Tapi sebelum kes burung ni ada byk dah yang 
binatang ni bunuh diri beramai2 
Ketam , Ikan .. Byk lagi la .
Dah la bukan setakat 2,3 puluh 
Beribu kot .



Teori mak aku cakap ,
May be sebab perubahan cuaca .
And dalam Kosmo! pun ada cakap sebab
 perubahan suhu ketara
Just bermain teka teka la kan
Mcm mcm pendapat dikeluarkan dah
Sebab nobody know apa punca semua ni jadi .
Scientist pun tgh pikir pikir lagi
Sampai buat kesimpulan serangan UFO
Haih 
Dunia ni 
Sains sungguh .

No comments:

Post a Comment