Sunday, January 16, 2011

Sepatah dua kata .


Kita akan meluat bila ,
Orang bodoh mengaku pandai 
or yang sengkatan .

Means ,
Weh , sapa tauu 1+1 berapaaaa ?
Aku tau !
11 !
Not a direct example la 
Tapi tuh la aku nak ckp kan
Yang macam tikus membaiki labu
Bila dia tak tau
Tapi cakap tau
Sebab ?
Nak tarik perhatian

And ,
Annoying jugak bilaa
Ceceh , kau kan kayaaa.
Takde la kaya mana 
Bapak aku ada BMW 3series 2 bijik ,
Banglo 5 buah
Blackberry 3 
Tu jee
Yg ni memang 
*Hotak lah kau*

Low profile in term menunjukk
Mesti banyak jadi kan
Even takde la se-hiperbola yang aku buat
Benda tu jadi dari banyak segi
Tu salah satu la 

So , tgk .
Pandai salah , Low profile salah .
Knp salah ?
Sebab dorang use it in term yang salah

Better kalau mengaku direct
Takde la rasa naik mendadak level muntah tu
And xpressed it in a right way 

*ceceh , kau kan kaya.
*Kaya ? alhamdulillah la . Rezeki .
 Tu pun ayah aku kerja keras nak dapatkan semua tu . 
 Bukan petik jari terus dapat . 

Cara ni lagi bagus kot .
Kan ? 



Enough merepek . Rasa malas balik kampus -___- . Rumah heaven gilaaaa .


No comments:

Post a Comment