Wednesday, February 2, 2011

Random post lagi .



Huwaaaaa ,
Kerja banyaakkkk
Tapi kenapa aku bloggingg ?
Err
Aduhhh
Kerja semua susah 
Perasaan malas membuak buak
Teramat MALASSSSS 
-________-

Tadi movie sattt
Lama tak jenguk TGV
Dia habaq rindu kat aku
Aku singgah sat melawat tadi
2 jam jugak duk melawat dia 

HAQ tak syiok mana pun
Entah la 
I call it as *bored*

Bagi aku la
Kalau ko rase best 
Terpulanglahhh

Tadi otw balik Ipoh
From kelantan kan
Nampak budak PLKN balik cuti raya cina
Hihi
Kelakar pun adaa
Err
Shadap
Aku pun mcm tu dulu
Heh !

Teringat zaman dolu dolu
Hehe
Zaman berbaju celoreng berkasut but
Bertudung biru tak pernah hitam

Sapa kata PLKN tak syiokk ?
Meh aku hantuk kapla hang tuh kat dinding sat
Hang tak pi mana hang tau ?
Cehh
Pi dolu laaa .

Lao dah pi baru boleh nak kata syiok ka takk
Dari last year lagi aku dok habaq nak cerita 
pengalaman kat PLKN
tak crita crita lagi
Hihi
Nanti ahhh .
Kalau dah kapla bosan nak mampuih kang ak crita
Syiok syiok

*ha , tak syiok apa . siap bole mandi kolam free lagi . Hahaha :D*

Rinduuu momento sanaa
Kem dia aku tak rindu
Buruk nak mampuihh

Ohh the latest one
Aku ada beli novel
Perhhh

Aku rasa takjub dgn diri sendiri
Muahaha
Ni kali kedua ok
Beli novel
from the same writer
Hlovate

Rooftop Rant
Lagi sikit nak habis
Malam ni aku habis kann
Syiokkk ^__^


*Muahahaha*
Pagi tadi aku bancuh
Bancuh ayaq Teh utk breakfast
Makan dgn nasik belaukk
Perhhh

Ohh
Ayaq teh saya mendapat Gred 4flat dar mak saya
Muahaha
Kembang kempis rasenye 

Hebat jugak aku bancuh airr
Kahkahkah :D


No comments:

Post a Comment