Sunday, February 20, 2011

Random random post .


 " Kawan yang kita akan dan paling rapat sampai bila bila adalah kawan waktu kita sekolah menengah "
AGREE ,

Sebab ? Zaman teens waktu secondary school la waktu kita nak mula  kenal dunia . Waktu kita baru nak mula jadi matang . So , waktu tuh la segala suka duka segala macam benda kita lalui bersama . Tambah lagi budak stay hostel . Memang lagi banyak masa habis kat hostel dengan kawan dari rumah . That is why , aku sgt setuju dgn ayat tuh . 

But bila dah semua jauh jauh , bawak haluan masing masing , 
lama lama boleh mula ada  gap .

Tak jelas kelihatan
Tapi , macam sikit sikit kalau amati betul betul , kalau sedar , ada .



Sebab U-life is also known as Busy-life eh ?
Mungkin ye la jugak .

Jauh , kerja segala bagai .
Susah kan nak keep in touch 24/7





True friends ,
are everlasting .
True friends , 
never ends 
True friends ,
sharing happiness
True friends 
sharing sadness
True friends 
never lying 
True friends ,
never forgetting
True friends
the best buddies ever .
- ANS H.

Cukup semua ?
Then we're true friends :)


Friends come and stay
Not come and go .


ILYGFs ♥


*lama tak update . bosan . tak de mood beloging :|*

1 comment:

  1. sangat sokong!
    betul sgt2 bila dh jarang contact. semua makin jauh, semua makin busy

    ReplyDelete