Sunday, March 13, 2011

RANGO ?


Okay . 
I've watched this lizard-movie oredi . 
Yesterday , with my lil bro .

Kalau korang tanya , best ke RANGO ?
Aku macam..
Err 
Best ke ehh .
Tak tau laa.

Die macam best ,
tapi bosann .
Tapi best la jugakk .
Tapi menguap boleh tahan aku taim movie tuhh

Ahh.
tak tau laa.
Tapi aku rasa bukan lah macam
satu filem mesti-tonton-sekarang
Tak . 
Sangat tak .

Ok la . 
Fine kalau mmg korang seorang peminat movie katun
Maybe best la korang rase

Aku cakap mcm kurang best sbb dia under my expectation
Serius aku egt cerita ni funny-funny yang boleh buat sampai 
aku gelak begolek golek keluar air mata
Tapi tak.
Aku menguap ada laaa T____T
Rating ; 3/5 ok la kot 


Tapi kalau tiket Merong habis boleh la korang tengok cerita ni kutt






No comments:

Post a Comment