Wednesday, May 18, 2011

Dah jumpa COOLBLOG YAYY ! :)





Kengkawan aku memang sangat tahu betapa teringin nya aku nak rasa Coolblog ni . Jenuh bising carik kat Ipoh . Rupa nya memang takdaa . Loser pulak rasa coolblog pun takde T__T Tapi takpe la . Dapat rasa dah lepas gian . huagh ha ha Dua hari berturut turut aku hentam coolblog ni . Tiga flavor dah rasa ; Choc , Yam , Smoothies Strawberry . Kalau ranking antara 3 tu YAM , SMOOTHIES STRAWBERRY last CHOC . Ikut taste orang lah kan . Mcm adik buncit aku dia suka smoothies tuh . Dah . Yang penting puas hati dah dapat belasah benda alah ni hikhik :')




 Coolblog Tesco Shah Alam (:


YUMMY  Yam Flavor ;)


 Choc Flavor


Smoothies Strawberry 




#Hari ni letih kuasa lapan 5 jam bertempek dekat tangga DATC UiTM Shah Alam .





kbaii



No comments:

Post a Comment