Tuesday, May 24, 2011

Day 13 – What kind of person attracts you? (30 Things in 30 Days Challenge)

Genius punya orang .
Kagum woh . Serius wa respek and tertarik dengan orang genius . Tambah lagi yang genius tapi pemalaiihh . Macam mana lu stadi hah ?




Orang up-to-date dengan gadget .
Pasal apa gua tertarik dengan orang uptodate gadget ? Sebab kalau gadget update , mesti duit pun update memanjang . Bak la sikettt . Gua jatuh muflis sekarang ni hahahaha



Orang yang seploh bintang dalam bidang graphic/design etc .
Sebab aku minat jugak bidang macamni . Tapi aku satu bintang pun tak sampaaai -_____-"



Athlete of course .
Gua serius minat tengok orang yang rajin bersukan . Any kind of sport . Sebab aku tak pandai . Yang aku pandai duk berlari je . Serius loser even netball pun tak reti . Tapi badminton aku tau lah . Tu je lah aku tau . Tapi aku tak minat yang over sport macam sampai ada body berketul ketul . Serius itu aku tak tertarik .




Orang yang pandai melukis/mendoodle .
Esp yang pandai doodle comel-comelss . Macam mana lah korang boleh doodle comel sebegituuu ? Adore sangaaat . Salah satu yang aku adore , belog cap ayam ni . Comel sangat kak Amar Amirah tu doodle ! ~___~

Salah satu doodle belogcapayam tuw . Comeellll sangatt :) 

Orang yang supernatural beauty .
Aku tak minat yang nampak cantik bila mekap bagai tapi bila hilang mekap muka pucat lesi . Fake okayh . Tertarik sangaaat kalau memang dengan pakai lipbalm saje pun dah cun mletop letopp .





kbaaai



.

No comments:

Post a Comment