Wednesday, May 11, 2011

Day 7 – A photo of an animal you’d love to keep as a pet (30 Things in 30 Days Challenge)

Told ya before . Aku benci haiwan .
Okay taknak la kejam sangat .
It is not benci la . Tapi aku bukan pencinta haiwan .
Like seriously , aku tak faham macam mana sampai ada orang boleh bawak kucing la anjing la tidur sekali

#EWWW

So there's no animal I would like to keep as my pet ok .
Takdak satuuu pun /
Tak bekenan aihh .

Aku paling habis habis pun boleh tengok dorang duk dalam sangkar je laa .
Semua binatang aku tak suka okayh . Aku takut  , Geli .
Benda berbulu yang hiduppp bernyawa bergerak gerak? ERRHHH >.<
Yang bersisik ? *pengsannn



Dari sekecik kecik haiwan sampai la yang paling besaaqq  .
#TAK SUKAAA


Binatang aku boleh pegang
Ikan sotong ketam ayam yang nak dimasaaakkkk sahaja ok
Wahahaha :D




kbaiiii
Love, Anis .

No comments:

Post a Comment