Monday, May 9, 2011

Me getting thinner . Hate it \T_T/

I need newww Jeanssss
Seriously .
I've just have one jeans that I love to wore .
Itu pun tarik belt kemain nak bagi ketat .
Yang lainnn dah longgar .
Bila aku pakai jeans aku waktu form 1/2 macam pakai seluar orang gemuk
Padahal tu seluar aku weh
Seluaaar akuuuuu T____T
Gr



Orang lain Jeans makin ketat .
Aku makin longgar ,
Srious ah .
Aku pun tak tau kenapa dengan aku
Semua orang bising aku makin kurussss .
Tak tahu nak jawab apa dah aku
Sebab memang tak boleh denyy
Aku risau pun ada gak
Buat nya apa penyakit tu aneroxia apejadah ntah
Ha tak ke nayaa
Mak aku pun ada cakap macam aku kurus dah teruk sangat
Like bukan kurus biasa
Macam kurus berpenyakit


Risauuuu nyaa T_____T
Mintak lah ni just turun berat biasa .
Nothing wrong bab bab kesihatan
Benci sepital ahh
Tamauuuu -___-


Betis dengan paha sama besar je = = ' 
Tengok lengan dengan kaki tuuu tengokk . Rasa mcm tak normal je aku ni T__T

2 comments:

  1. uiks mcm mana boleh jadik makin kurus tu. aku ni tak pernah seumur hidup berat badan turun -.-

    try la mkn any supplement yg boleh kasik tambah berat. appeton gain weight keww. hikhik

    ReplyDelete
  2. Tu lahh .
    Aku rasa aku ni memang spesis pelik je .
    org makin gemuk . Ni makin kurus lak .

    Aku bukan lah nak gemuk sgt .
    Just harap kurus ni bukan kurus berpenyakitt
    huwaa takut pun adaa T__T

    ReplyDelete