Thursday, May 19, 2011

NUR KASIH THE MOVIE REVIEW by Anis :)

Rasa macam tak pecaya gua sudah tengok NKTM . Dah la hari firsttt keluar dah tengok . Padahal gua bukan fans cerita ni pun . Ada jugak tengok sikit sikit dulu . Tapi tak khatam lah . So korang takleh nak pakai sangat la review gua buat . Sikit sikit sama je kot dgn apa orang lain rasa ,






# Bagi aku dia tak lah se-awesome yang digembar gembur kan . Best , tapi BUKAN BEST GILAA

# Macam ada jugak part "eh ni kenapa tiba2 mcm ni?" "Ni sape lak?" "Kenapa tiba2 ada kt sini dah?" Aku rasa mcm tgk cerita yang kena cut . But maybe tu style cerita Nur Kasih kot . Aku tak tau sangat

# Dia punya cinemagraphic takleh argue la . Terbaik .

# Watak pun no hal . Sebab memang barisan pelakon pun mantop . Kena je watak tu

# Mia comel gila dalam cerita ni tapi mulut sesedap rasa je cakap *kfine dia hafal skrip* tapi tu yang buat comel and buat kita gelak pun dalam cerita ni

# Part sedih hanya setakat mampu menitikkan air mata and rasa sebak . Takde sampai menangis teresak esak . Maybe aku yang tak feeling sangat ke hape tak tau lah .





Tak lah rugi pun kalau korang nak pergi tengok NKTM . Okay je . Boleh la aku bagi 3.7/5 stars .




kbai

No comments:

Post a Comment