Tuesday, September 18, 2012

*slaps face*

panggggggg!
*slaps face*
mengantuk mcm tak tidur seminggu!
eh memang betul macam tak tidur seminggu pun
tidur tapi tidur acuh tak acuh je
tiap tiap hari tidur 3-4 hours je .
mana cukup :/

bertahanlah , 2weeks more ! *kata hati kepada otak*
instead of slaps face sendiri aku lagi rasa ada tampar orang lain sebenarnya
stop being poyo , hipokrit , bajet bagus & pandai dan stop being annoying pretty please

geram sangat
berlagak nak jadi mcm orang yg hebat dan selalu dibanggakan
tapi action yg diambil ? tah ape ape jugak
blerghhhh
belajar lah untuk merendah diri dan pikul tanggungjawab dgn sebetulnya
bukan hanya reti nak lepaskan diri dari tanggungjawab yang diberi
dan belajar untuk terima salah dan betulkan
*selfreminder*

viva just around the corner
& I can't even repair or complete my logbook cz I don't have time for that
(post entri blog ada pulak masa . blerghhhh *slaps face* )
oh Allah , help me , gimme strength to face all these things .
Permudahkan semua urusan ku ,
lancar kan perjalanan praktikal aku Aminn

Boss dulu kini dan selamanya pemurah sangat
sampai kadang rasa bersalah
sampai Nana dah bengang baca twitter aku hihi sorry :P
semenjak banyak stayback office 70% makan minum dia belanja . baik nyaaa .
Nasi Arab , Mcd *few times* Happy owl Cafe , Mee udang sempoi *few times* etc
Tak lupa juga belanja topup RM30 .
Dari rasa down tak dapat active BIS sebulan terus berbunga bunga rasa hati .
Alhamdulillah . Alhamdulillah untuk rezeki yang diberi ya Allah .


Hanya Allah yang mampu membalas jasa boss saya yang baik hati , penyayang dan pemurah .
Semoga rezeki boss lebih melimpah ruah selepas ni . Aminn

Just random post from my random thought .
& lil bit of lepas geram since takboleh lepas semua tu dkt fb/twitter/bbm status .



sekian.
Assalamualaikum .
*aku tak suka baca entri tak bergambar tapi aku pun tak letak gambar . blerghhh*






No comments:

Post a Comment