Thursday, December 13, 2012

Pilihan untuk sambung belajar lepasan SPM .


biasa after aku post entri baru aku akan try view it on blog aku . Means acah acah jadi reader luar baca post tu nak tengok annoying ke tak post tu macam tu la haha k tak . nak tengok kot ada typo or arrangement post aku pelik pelik ke apa . So lepas aku view untuk entri terlatest sebelum yang ni, aku perasan dekat live traffic aku ada orang datang melawat untuk post ni ; for lepasan SPM . Aku pun tak ingat aku pernah buat post cenggini . wuwuw Ada jugak post sedikit berilmiah dekat blog ni . Terharu 7 hari 7 malam rasa .


Dalam post tu bila aku bukak balik aku perasan aku tak cerita pasal STPM & A-level. Pasal A-level serius memang tak tau sangat . STPM tu tak silap aku sekarang Gov dah ubah format pengajian dia. Study period setahun setengah je and pembelajaran  macam dekat uni ada semester & subjek tak carry gi sem seterusnya . Like kalau betul berita baik kot ! For sure saya menyarankan adik adik lepasan SPM ni go for STPM . I'm not 100% sure with this tapi ni la yang aku dengar . Kalau betul macam tu senang la . Senang dan cepat yknoww ! Tapi biasa la . Pakai baju sekolah lagi la hihi tapi pasal pakaian ni pun aku ada dengar cakap nak ubah . Aku tak tau la betul ke tak apa yang aku dengar ni. Entah entah ajaran sesat semuanya -.- Tapi memang aku tak claim yang 100% semua aku cerita untuk post ni dgn post for Lepasan SPM tu betul . Plus minus ada la yang tak sama or maybe the latest update yang dah lain kan . Tu zaman aku buat post tu awal tahun 2011 . Tahun depan nak 2013 dah . Dalam 2 tahun tak mustahil macam macam benda boleh berubah .  Harap ada membantu sedikit sebanyak untuk lepasan SPM . Walaupun mungkin sorang je lepasan SPM yang akan baca post ni wuwuw Or mungkin takde langsung ? Hehhh takpe lah . Not a big deal . Ada orang baca ada la . Tak ada pun takpe *ayat macam touching je?! k tak -.-* 



Choose wisely k ! 
till then , Assalamualaikum . 

1 comment: